![Unstereotype Alliance Türkiye Üyeleri Unstereotype Alliance Türkiye Üyeleri](/uploads/cache/2024/07/unstereotype-alliance-turkiye-uyeleri-thumbnail.jpg)
![wfa-mediabudget2024-03012024-thumbnail wfa-mediabudget2024-03012024-thumbnail](/uploads/2024/01/wfa-mediabudget2024-03012024-thumbnail.jpeg)
WFA - Ebiquity 2024 Medya Bütçeleri Araştırması
WFA ve Ebiquity işbirliğinde hazırlanan, yıllık medya yatırımı toplamda 50 milyar doların üzerinde olan küresel markaların liderleriyle yapılan Media Budgets 2024 anketine göre; Reklamverenlerin %60'ı 2024’te medya bütçelerini artıracağını, artıracağını söyleyenlerin %14'ü de bunun hatırı sayılır bir artış olacağını söylüyor. Geçen yıl bu oranın %29 olduğunu düşünürsek, çok etkili bir yükselişten bahsediyoruz.
Raporun detayına buradan ulaşabilirsiniz.