WFA 2010’dan beri her yıl reklam ve pazarlama sektörüne destek veren ve toplumda olumlu değişime katkıda bulunan ulusal sektör derneklerinin girişimleri takip ediyor ve ölçülebilir değer yaratan projeler WFA Başkanı ve Yönetim Kurulu tarafından oylanıyor.

Rekor düzeyde katılım olan bu yılki yarışmada, WFA üyesi, 6 kıtadan 15 sektör derneğinin 25 projesi değerlendirildi. Türkiye’den Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği ortak projesi olan “Reklamlar değişir, toplum değişir” kampanyası WFA 2021 Ödülünü alan projelerden biri oldu.

Türkiye’nin yanı sıra Fransa, İngiltere, Amerika Birleşik Devletleri, Japonya ve Norveç sektör derneklerinin projeleri de ödüllendirildi. Paraguay sektör derneği CAP’in gerçekleştirdiği proje ise ülkedeki kaçak ve sahte ürünlerin satın alınmaması ile ilgili bilinçlendirme kampanyasının pozitif yerel etkisi nedeniyle özel ödüle layık görüldü.

WFA Başkanı ve Mastecard Pazarlama ve İletişim Başkanı Raja Rajamannar ödüller ile ilgili yaptığı değerlendirmede “Bu yılki yüksek katılım ve sunumlar, pandemi sırasında sektörü desteklemek için dünya çapındaki ulusal reklamveren dernekleri tarafından yönetilen parlak girişimlerin kapsamını ve ölçeğini gösteriyor. Bu başarılı girişimlerin arkasındaki ekiplere en içten teşekkürlerimi ve tebriklerimi sunarım. İş dünyasının en zor zamanlarından birinde, pozitif değişim yaratmada gerçekten ön saflarda yer aldınız.” diyerek memnuniyetini dile getirdi.

Ödül alan projelere özel hazırlanan videoyu buraya tıklayarak izleyebilirsiniz.