REPİD koordinasyonunda 1 Ekim’de düzenlenen ve Ad Net Zero Türkiye destekçilerinden Nestlé Türkiye’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen tanıtım etkinliğinde, Türk reklam ve pazarlama iletişimi endüstrisinin sürdürülebilirlik dönüşümüne yön verecek "Ad Net Zero Türkiye: Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi” sektörün kullanımına sunuldu.

Reklam Yapımcıları Derneği (RYD) ve yapım şirketlerinden temsilcilerin katıldığı etkinlikte tanıtılan rehber sayesinde; reklam prodüksiyon süreçlerinde enerji verimliliği, atık yönetimi, döngüsel ekonomi uygulamaları, sürdürülebilir malzeme kullanımı ve karbon ayak izi hesaplama gibi alanlarda sunulan uygulanabilir standartlar ile endüstrimizin net sıfır karbon hedeflerine ulaşmasına destek verilmesi amaçlanıyor.

Etkinliğin açılışı Nestlé Türkiye CEO’su Leszek Wącirz ve Ad Net Zero Başkanı Ahmet Pura beraberliğinde yapıldı. Açış konuşmalarının ardından söz alan REPİD Sürdürülebilirlik Yürütme Kurulu (SYK) Başkanı Ekin İlyasoğlu, Ad Net Zero Türkiye’nin çerçevesini, SYK Aksiyon 2 Lideri Derya Coşkun ise Yeşil Setler Rehberi’nin kapsam ve uygulama alanlarını paylaştı. Etkinlik sonunda REPİD SYK Üyesi Yeşim Koçyiğit’in yönettiği panelde; Nestlé Türkiye Pazarlama, İletişim ve Sürdürülebilirlik Direktörü Başak Ünal, REPİD Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Devrim, ve RYD Başkanı Seda Eroğlu, markaların ve yapım sektörünün sürdürülebilirlik yolculuğunu değerlendirdi.

Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi’ne buradan ulaşabilirsiniz.