Reklamcılık Vakfı tarafından, Reklamverenler Derneği işbirliğiyle “Media 4.0: Değişim x Bağlantı x İçerik” başlığıyla düzenlenen Media Summit Türkiye etkinliğinde, reklam, medya ve bağlantılı sektörler bir araya geldi. Zorlu PSM’de, 7-8 Haziran tarihlerinde düzenlenen zirvede, medya planlama ve satın alma ajansları ile reklamverenler, medya kuruluşları ve akademik dünya temsilcileri buluştu. Etkinlik kapsamında markaların tüketicinin dikkatini çekmek, hedef kitleye doğru zamanda doğru mecrada, ulaşmak için kullandıkları yeni yöntemler, formatlar ve bu alanda mevcut teknolojilerin nasıl yardımcı olabileceği konuları detaylı olarak masaya yatırıldı. 24 seans, 66 konuşmacı ve 90 markanın katılımıyla gerçekleştirilen ve iki gün süren etkinliğe toplam 793 kişi katıldı.