Medya, iletişim ve yayıncılık sektöründen ulusal ve uluslararası profesyonelleri bir araya getiren Uluslararası İstanbul Film TV Forum ve Fuarı, 28- 30 Eylül tarihleri arasında Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde gerçekleşti.

Ekonomi Bakanlığı, Kültür ve Turizm Bakanlığı ve Başbakanlık Tanıtım Fonu desteğiyle Radyo Televizyon Meslek Birliği (RATEM) tarafından organize edilen etkinlikte, önemi her geçen gün artan yayıncılık pazarındaki küresel trendler ve sektörde beklenen gelişmeler tartışıldı.

Etkinliğin forum bölümünde, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu Başkanı Ahmet Erdal’ın moderatörlüğünde, Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura ve IAB Türkiye Başkanı Mahmut Kurşun’un katılımıyla ‘Medya Reklam Yatırımları’ konulu bir oturum gerçekleşti.

RVD Genel Sekreteri Yeşim Koçyiğit’in moderatörlüğünü üstlendiği ‘İzleyici/ Dinleyiciyi Anlama- Yeni Nesil İzleyici/ Dinleyici Ölçümleri” başlıklı panelin diğer katılımcıları ise Kantar Media Uluslararası İş Geliştirme Direktörü Renata Uhlarikova ve Nielsen Ürün Sorumlusu Maxim Ryabinko idi.

“Transformation of Marketing and Advertisement- Pazarlama ve Reklamın Dönüşümü” başlıklı oturumda ise Dünya Rekamverenler Federasyonu (WFA) Medya ve Dijital Direktörü Matt Green konuşmacı olarak yer aldı.