Bloomberg HT’de Reklam Arkası programına konuk olan Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura, Media Summit 2017 Etkinliği, RVD’nin 25’inci yılı, 2017 hedefleri ve Türkiye ve dünyadaki reklam yatırımları konularına ilişkin soruları yanıtladı.
 
RVD’nin 25 yıllık geçmişine ilişkin olarak, Derneğin ticaretten öte, endüstrinin gelişimi adına bir araya gelmiş bir sektör örgütü olduğuna vurgu yapan RVD Başkanı Pura, Ankara ile ilişkilerin son dönemde doruk noktaya ulaştığını ve Reklam Konseyi’nin de çalışmasını heyecanla beklediklerini söyledi.
 
Dünya reklam yatırımları içerisinde Türkiye’nin payının binde 4 olduğunu hatırlatan Pura, “Bu oranın yüzde 1’e çıkartılabilmesi için dünyada da konuşulan ‘şeffaflık ve güvenilirlik’ meselesini kendi içimizde çözüyor olmamız lazım” dedi. Pura, Türkiye’nin reklam pazarındaki hedefinin 5 milyar dolar olması gerektiğini vurguladı.