KONDA Araştırma Genel Müdürü Bekir Ağırdır’ın değerli katkıları ve moderasyonuyla, reklamları zararlı kalıp yargılardan arındırarak, topluma olumlu cinsiyet rolleri barındıran içerikler sunmak amacıyla "Türkiye’de reklamlar nasıl değişir, toplum nasıl değişir?" konulu yuvarlak masa toplantımızı, 3 Mart’ta RTCEK fon destekçimiz İsveç Konsolosluğu’nun Eğitim Enstitüsü’ndeki tarihi Auditorium Salonu’nda gerçekleştirdik.

Toplantıya, Unstereotype Alliance Türkiye oluşumuna imza atan ve ayrıca bu konuda önemli çalışmaları olan firmaların üst düzey yöneticileri katılarak sektörün geleceği için umut veren görüşlerini paylaştı.

Toplantıdan elde ettiğimiz temel iç görülerin ışığında, Nisan ayı sonunda bir basın toplantısı ile kamuoyuna sunmak üzere, reklam sektörü için “Türkiye Manifestosu” hazırlıklarına başlamış bulunuyoruz.