Dijital reklamcılık alanında dünyanın 47 ülkesinde faaliyet gösteren IAB’nin Avrupa merkezi IAB Europe‘un düzenlediği MIXX Awards Europe 2020‘de en başarılı dijital çalışmalar ödüllendirildi. Eti Puf Müzik Akademisi kampanyası ile Grand Prix’e layık görülen Eti, Oyunlar & E-Spor kategorisinde Altın MIXX, Sanal ve Artırılmış Gerçeklik kategorisinde Altın MIXX ve Kampanya Etkililiği kategorisinde Bronz MIXX olmak üzere, toplamda 4 ödül kazanarak büyük başarı gösterdi.

Ambalajı da bir deneyim aracı olarak sunan Eti Puf, artırılmış gerçeklik (AR) teknolojisiyle geliştirdiği, atıştırmalık pazarına yeni bir soluk getiren “Eti Puf Müzik Akademisi” uygulamasını geçtiğimiz sene tüketiciler ile buluşturdu. Eti Puf ambalajlarında yer alan notalar ve uygulama ile birlikte herhangi bir müzik aletine ihtiyaç olmaksızın kolayca müzik yapabilen tüketiciler, bu sayede diledikleri yeri sahneye çevirebiliyor ve arkadaş ortamlarının yıldızı olma fırsatını yakalıyor.

Bu yıl MIXX Awards Europe’a Türkiye’den yarışmaya katılan markalar ve ajanslar, biri Grand Prix olmak üzere toplam 15 ödüle layık görüldü, tüm ödül alan markalarımızı, ajansları ve emeği geçen ekipleri tebrik ediyoruz.

Grand Prix/ Büyük Ödül

Kampanya Etkililiği Kategorisi

Ev Dışı Dijital Reklamcılık Kategorisi

Doğrudan Pazarlama Kategorisi

Verinin Etkili Kullanımı Kategorisi

Oyunlar & E-Spor Kategorisi

Entegre Reklamlar Kategorisi

Arama Motoru Kategorisi

Sosyal Medya Kategorisi

Video Kategorisi

Sanal ve Artırılmış Gerçeklik Kategorisi