Profesyoneller pazarlama deneyimlerini gençlerle paylamaya başladı!

Reklamverenler Derneği üyelerinin, genç iletişim ve pazarlama profesyonelleriyle pazarlama deneyimlerini paylaştığı M.E. (Marketing Experience) Talks etkinliklerinin ilki, 23 Şubat  Perşembe, 19.00'da Kolektif House’ta gerçekleştirildi. Etkinliklerin ilk konuğu Unilever  Türkiye, Ev Bakım Kategorisi Başkan Yardımcısı ve Unilever Türkiye Yönetim Kurulu üyesi Kamuran Uçar oldu.

Reklam sektörünün işleyişine katkı sağlama, gelişimine öncülük etme ve geleceğine yön verme misyonuyla faaliyetlerini sürdüren Reklamverenler Derneği, pazarlama alanındaki gelişmeleri sektörün başarılı profesyonellerinin deneyimleri ile genç kuşağa aktarmak amacıyla M.E. Talks isimli yeni etkinlik dizisini hayata geçirdi.

Reklamverenler Derneği'nin pazarlama deneyimleri paylaşım buluşmaları M.E. Talks etkinliklerinin ilki, 23 Şubat Perşembe günü, 19.00'da Kolektif House Sanayi'de düzenlendi.   Her ayın son perşembe günü gerçekleştirilmesi planlanan M.E. Talks etkinlikleri ile sektörün önde gelen isimlerininin tecrübeleri ve hikayeleri gençlerle paylaşılıyor.

Genç iletişim ve pazarlama profesyonellerine ilham vermesi amaçlanan M.E. Talks'ın ilk konuşmacı konuğu Kamuran Uçar oldu. M.E. Talks’un ilk toplantısında Unilever’in Türkiye’deki pazarlama çalışmaları, bu başarıların nasıl elde edildiği hatta diğer ülkelerdeki operasyonlarda başarı öyküsü olarak anlatılmasının arkasında yatanları gençlerle paylaşan Unilever Türkiye Ev Bakım Kategorisi Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Kamuran Uçar katılımcılar tarafından ilgiyle dinlendi.

“M.E. Talks ile amacımız genç pazarlama profesyonellerine ışık tutmak"

Reklamverenler Derneği Eğitim Yürütme Kurulu Sözcüsü Gül Lüş, "Reklamverenler Derneği olarak tüm reklamverenlerle yakından çalışıyor ve sektörün geleceğini birlikte şekillendiriyoruz. Dolayısıyla reklamveren üye şirketlerde çalışan gençleri derneğimizle tanıştırmak ve sektörde kendilerini geliştirmeleri için fırsatlar sunmak bizim için büyük önem taşıyor" dedi. Sektörün önde gelen isimlerini 1-7 yıl arası tecrübesi olan gençlerle tanıştırmak ve büyük markaların gerçek tecrübelerini onlara aktarlarımını sağlamak istediklerini belirten Lüş, M.E. Talks'un standart bir eğitim modelinden öte yeni neslin ihtiyaçlarına yönelik olduğunu belirtti: "Geçmiş yıllarda da yeni gelişmeler ve trendler konusunda eğitim etkinlikleri organize ediyorduk. Ancak bu kez  yeni neslin ihtiyaçlarını da göz önünde bulundurarak M.E. Talks gibi deneyim paylaşımına dayanan ve devamlılığı olan etkinliklerle bir ilke imza atmaya karar verdik. Dernek olarak sektörü geliştirmek için gerçek hikayelere, hatalara ve alınan derslere dayalı eğitimlerin daha güvenilir ve anlamlı olduğuna inanıyoruz. M.E. Talks ile, pazarlama alanında olabildiğince fazla gence bu anlamda destek olmayı, geleceğin reklamverenlerinin yetişmesine katkı sağlamayı arzu ediyoruz."

M.E Talks toplantıları 2017 yılının ilk yarısı boyunca her ayın son perşembe günü İstanbul, Kolektif House Sanayi’de gerçekleştirilmeye devam edilecek. Biletler için rvd@rvd.org.tr adresine e-posta gönderilebilir ya da 0212 351 55 48 numaralı telefon aranabilir.