IAB Türkiye tarafından #DijitalOnuAştı temasıyla düzenlenen 10. MIXX Awards Türkiye’de kazananlar 3 Mart gecesi Four Seasons Bosphorus İstanbul’da ödüllerini aldı. 5 kategoride 129 ödülün verildiği ve IAB Avrupa ülkelerinin temsilcilerinin de yer aldığı törende, Yılın En İyisi Ödülü, Finish – Türkiye’nin Suyu kampanyasıyla Reckitt Benckiser, Havas Worldwide İstanbul ve Havas Media’nın oldu.

İki özel ödülden biri olan Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Özel Ödülü ise OPET’in Pure New Media imzalı Kadın Gücü kampanyasına verildi. Sırada MIXX Awards Europe var, MIXX Awards Türkiye’ye başvuran tüm projeler 3 Nisan’a kadar başvuru yapabilecek. Kazananların tam listesine bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz.